fredag 20. mai 2011

Mitt første innlegg!

Sletta mitt første innlegg! Flott!

Som sagt jeg blogger om mitt liv på veien, i min utrolig fine bil Chevy Impala 87 (midlertidig, vil helst ha 67). Jeg er en hunter, og bestemte meg for å bli det etter min eldre søster ble tatt av "the yellow eyed deamon" og like etter ble drept. Da bestemte jeg meg for å bli hunter Jeg skaffet meg forskjellige bank kort, legitimasjoner, som FBI, forskjellige aviser, i tillegg har jeg fått kontakt med andre huntere og folk som var huntere for tilgang på hjelp osv. hvis jeg trenger.

Her kommer jeg til å blogge om mitt liv som hunter! Og akkurat nå er jeg på vei til USA, stoppet i Spania, for å nyte fin været i en liten by! Men ting var ikke akkurat slik jeg hadde trodd her. Veit ikke helt hva det kan være enda, men er noe mystisk med denne byen!

Noe i likhet med denne ser bilen min ut! Vurderer å lakken den svart. Hva syntes evt. du?

- Emma L. over og ut

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

U go!