søndag 22. mai 2011

Hit the road again!

Nå er det ut på veien igjen! Møtte på noen huntere, som tok over for meg! fortalte de hva jeg hadde funnet ut, og det blir nok tatt hånd om! Da er det bare noen få mils kjøre tur før det går båt over til USA! Tror jeg velger første klasses lugar, og mat, må jo utnytte fake kredittkort! Innlegga blir litt kjedelig uten bilder, og jeg tipper det er derfor dere ikke kommenterer men skal skaffe meg noe å ta bilder med så får dere kose dere med bare skrift imens! Får håpe det skjer noe interessant på båten slik at jeg kan fortelle om en ordentlig sak og ikke en sånn jeg gir 0 info om og bare gir videre til noen andre. Må jo bevise at jeg ikke er treig! 

Kos dere videre!

- Emma L. over og ut

1 kommentar:

  1. hvis dette er role-play bloggen så kjempebra!

    SvarSlett

U go!