fredag 27. mai 2011

Long time, no se!

Nå er det en stund siden jeg har blogget. Jeg har kjørt båt mellom Spania og USA og når jeg var fremme ble det for mye kjøring til å blogge. På båten møtte jeg faktisk en som heter Andrew B. en veldig kjent hunter, og jeg har hørt masse positive rykter om han. (U)heldigvis, hadde han vært nødt til å sette bilen igjen i Spania, så han fikk sitte på med meg. Jeg fikk høre så mange syke historier om hva han hadde vært gjennom og har lært utrolig mye! Må ha vært det mest interessante menneske jeg har møtt, og vi hadde det utrolig gøy! Uheldigvis for meg, har jeg ikke fått sett han i aksjon enda, siden vi ikke har vært over noe veldig overnaturlig, med mindre dere syntes en rotte med bare 1 øye er overnaturlig da! men er fortsatt en del dager igjen, så finner nok på noe! håper det blir noe utrolig spennende!


Sånn båt kjørte vi, begge hadde førsteklasses rom og jeg hadde all inclusive.
Vi var også utrolig heldig med været!

Alt var utrolig fint, det eneste som manglet var noe å jakte! neida, var deilig med litt fri ja.
Har du hatt en fin uke?

- Emma L. over og ut

2 kommentarer:

  1. Høres VELDIG spennende ut! Adventure.

    Jeg har hatt en travel, men fin uke!

    SvarSlett
  2. SV; jepp et helt blad! :)

    SvarSlett

U go!